19 травня 2009 р.

Акція у Черкасах

«В цієї акції я приймала участь, як книга. Спочатку, люди віднеслися з недовірою, відчувалось стиснення. Коли відвідувачі зрозуміли що відбувається, почали охоче спілкуватися. Відвідувачі з задоволенням спілкувалися з книгами. Мені цікаво було брати участь у проекті, тому що я спілкувалася з людьми, мені задавали питання. Якщо моя історія допоможе хоча би однієї людини, яка скаже наркотику – ні, то можна вважати, що мої старання та досвід комусь допоміг» - сказала Вікторія, жива книга.

«Сьогодні я вперше пройшов тест на ВІЛ на акції. Чому? Тому що це стосується здоров’я, у мене немає постійної дівчини, але я маю статеві відносини іноді. Презервативи стоять дорого. Та і не завжди вони є під рукою. Під час консультування я розумів що у кожної людини є свій ризик, все життя промайнуло перед очами. Тепер я знаю що потрібно бережно відноситися до себе. Мабуть користуватися презервативами» - учасник акції.

«Проект проходив напередодні Всесвітнього дня пам’яті людей, які померли від СНІД, але нам хотілося торкнутися теми з дискримінації не тільки в контексті ВІЛ/СНІД та наркоманії, а показати долі різних людей, які потребують розуміння і поваги від інших. Хотілося донести до відвідувачів цінності кожної людини, наскільки всі різні та цікаві та одночасно однакові. Ця акція про розуміння різноманіття та спілкування, про формування та розвиток здорових цінностей у молоді» – Елеонора Герасименко, заступник директора благодійного фонда «Інсайт», регіональний координатор МБФ «Міжнародний Альянс з ВІЛ/СНІД в Україні» в Черкаській області.




Черкаси.Контакт: Елеонора Герасименко, м. Черкаси, 80976439361, fund@insight.org.ua.

Немає коментарів:

Дописати коментар