19 травня 2009 р.

Результати акції у Каховці



Протягом 3-х годин більше 100 читачів спілкувалися з 6-ма книгами, обираючи за каталогом, який складавс з запропонованих самими книгами нотацй.

«Це був дивовижний захід, особливо коли читачі ретельно перечитували кожну книжку, а прочитавшу одну, негайно переходили до іньшої. Це був безперечний успіх, і зараз, наскільки мені відомо, в майбутньому вже планується проводити захід не тільки на рівні Каховського міського відділення ВБО «Всеукраїнська мережа ЛЖВ» чи Відділу у справах сім’ї та молоді Каховської міської ради, а на рівні всього міста Каховка» - сказав Зубков В.А., Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту Каховської міської ради.

«Я не скільки не жалкую, що прийняв участь у цьому заході, читачі були приємними та уважно мене слухли, ставили питання, ми спілкувалися у довірливій атмосфері. А ще я дуже хочу прийняти участь в «Живій бібліотеці» ще раз. І я знаю, що спілкування з такими як як допомагає людям змінити світогляд» - сказав Олійник Василь – жива книга.

Столярова Марина,
Каховське міське відділення
ВБО «Всеукраїнська мережа ЛЖВ»
8-05536-20592
8-093-253-93-79

Немає коментарів:

Дописати коментар